طراحی سایت انتخابات مجلس دهم (طراحی وب سایت انتخابات مجلس دهم)

مجموعه تدبیر برای طراحی سایت انتخابات مجلس دهم ، طرحی را آماده ساخته است که نیاز یک طراحی سایت برای کاندیداها را برطرف می سازد. طراحی سایت انتخابات مجلس دهم ، یک روش موثر برای فعالیت های انتخابات می باشد. طرح طراحی سایت انتخابات مجلس دهم امکانات فراوانی را در اختیار نمایندگان مجلس دهم و نامزدهای انتخابات مجلس دهم قرار می دهد.

طراحی سایت انتخابات مجلس دهم جهت حضور پرشور ملت در انتخابات مجلس دهم در اسفندماه 94 راهکاری هوشمندانه و موثر می باشد. طراحی سایت برای انتخابات مجلس دهم امری ضروری می باشد چرا که نامزدهای انتخابات مجلس دهم و کاندیداهای انتخابات مجلس دهم می توانند یک ارتباط مستقیم با استفاده از استراتژی های نوین ارتباطی با رای دهنده های حوزه انتخاباتی خود داشته باشند.

مجموعه تدبیر وب که از معتبرترین شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات IT می باشد با دارا بودن 25 مجوز رسمی داخلی و بین المللی طراحی سایت انتخابات مجلس دهم ، با کیفیت و امنیت بالا ، برای کاندیداها ، نامزدها و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی فراهم کرده است.

از نامزدهای محترم و کاندیداها و نمایندگان انتخابات مجلس دهم به عنوان فرهیخته ترین و مدبرترین افراد جامعه انتظار می رود برای طراحی سایت انتخابات مجلس دهم ، به یک شرکت و مجموعه معتبر در حوزه آی تی مراجعه نمایند. گروه شرکت های تدبیر تنها مجموعه دارای استاندارد ایزو 27001 به عنوان استاندارد امنیت اطلاعات از کشور ایتالیا ، تضمین کننده کیفیت خدمات ارائه شده به نمایندگان محترم است.

اعضای ستادهای انتخاباتی و مشاوران نامزدهای انتخاباتی در سراسر کشور می توانند جهت طراحی سایت انتخابات مجلس دهم ، با کارشناسان مجموعه تدبیر تماس حاصل نمایند. همچنین پورتال مشتریان “پردیس مشتریان” به صورت 24 ساعته با مجموعه پرسنل زبده پشتیبانی ، پاسخگوی سوالات شما می باشد.

گروه شرکت های تدبیر برای ایام انتخابات طرح ویژه طراحی سایت انتخابات مجلس دهم را ارائه کرده است که دارای ویژگی های انحصاری زیر است :

  1. طراحی و برنامه نویسی و پیاده سازی سایت از 3 روز کاری تا حداکثر 10 روز کاری
  2. ارائه 1000 مگابایت هاست و دامنه ir رایگان با نام نماینده و نامزد انتخابات
  3. ارائه پنل مدیریتی اختصاصی کاملا فارسی با امنیت بالا و  آموزش رایگان
  4. قابلیت استفاده بدون هیچ دانش تخصصی و فنی جهت افراد غیرمتخصص
  5. پک امنیتی ویژه بر روی بستر دیتاسنتر اختصاصی مجموعه تدبیر وب
  6. پشتیبانی 24 ساعته در سه شیفت کاری با مجموعه پرسنل مجرب
  7. دارای کادر برنامه نویسی و طراحی گرافیک با چندین گروه متخصص
  8. پاسخگویی تلفنی ، مرکز تماس مشتریان از ساعت 9 تا 17

مناسب ترین قیمت توسط معتبرترین مرکز با 25 مجوز و استاندارد داخلی و بین المللی با 5 تیم کاری متخصص

entekhabat-site-design

برخی از امکانات طراحی سایت انتخابات :

1- معرفی، بیوگرافی و زندگی نامه

2- خدمات اجرایی یا نمایندگی

3- آرشیو عکس (گالری تصاویر)

4- آرشیو فیلم

5- آرشیو صوتی

6- آرشیو تالیفات و مقالات

7- آرشیو مصاحبه ها

8- انتشار اخبار و اطلاع رسانی

9- نظر سنجی

10- آمار بازدید کنندگان سایت

11- ارتباط با مردم

12- افتخارات و سوابق

13- پیشنهادات و انتقادات

14- معرفی برنامه و عملکرد نماینده

15- پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید

16- معرفی حوزه انتخابیه

17- معرفی جاذبه های فرهنگی و توریستی

باید خاطر نشان نمود افراد سودجو در این حوزه حساس فعالیتی خزنده داشته و با مقاصد معلوم و نامعلوم و با ارائه شعارهایی انحرافی ، ارائه آمارهای کذب ، بدون هیچ گونه مجوز صنفی و قانونی، به دنبال دریافت مبالغی هرچند اندک از نامزدهای محترم انتخابات می باشند. متاسفانه در سنوات گذشته نیز شاهد چنین رخدادهای تاسف برانگیزی بوده ایم که گروهی 2 یا چند نفره با راه اندازی یک شرکت مجعول و دریافت تنها یک نماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک که فقط آدرس و شماره تماس یک سایت را تائید می نماید و فاقد هرگونه اعتبار و وجهات صنفی و قانونی می باشد ، اقدام به ارائه خدمات طراحی سایت نموده اند و از خلاءهای قانونی برخورد با این قبیل سوءاستفاده کنندگان ، به کسب درآمد می پردازند. در سایت نماد اعتماد الکترونیکی و متن گواهینامه این مرکز قید شده است که :

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به معنای تضمین صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و محتوای منتشر شده در وب سایت آن، توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نمی‌باشد.

بنابراین واضح و مبرهن است که هر مجموعه فعال در فضای مجازی و حوزه فناوری اطلاعات، علاوه بر دریافت نماد اعتماد باید دارای حداقل یک مجوز فعالیت صنفی از مراجع دیصلاح قانونی باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟ عدد ۱۰ را به ۳۰۰۰۷۸ ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین با شماره های ۷۷۱۸۵۸۸۶ – ۷۷۱۸۴۹۷۸ – ۷۷۲۷۶۴۳۳ – ۷۷۲۷۶۴۲۶ – ۷۷۲۷۶۳۹۹ می توانید تماس حاصل نمایید.

شما می توانید درخواست های طراحی سایت خود را به شماره فکس ۷۷۱۸۴۹۷۸ – ۰۲۱ ارسال نمایید.