طرح ساماندهی و توسعه تجارت الکترونیک

طرح ساماندهی و توسعه تجارت الکترونیک

نظر به توسعه فضای مجازی و اهمیت حضور موثر و قوی تمامی کسب و کارها و تجارت های کوچک و بزرگ در این عرصه، که زمینه ساز افزایش فروش و گسترش کسب و کارها می شود ، طرح ساماندهی و توسعه تجارت الکترونیک ، توسط مجتمع فناوری اطلاعات تدبیر ابداع ، تدوین و ارائه گردیده است. مجتمع فناوری اطلاعات تدبیر مبتکر و مجری انحصاری طرح ساماندهی و توسعه تجارت الکترونیک مشاغل، خدمات متنوعی را در قالب طرح ویژه ای با امکانات منحصربه فرد شامل بر کلیه خدمات راه اندازی و ساماندهی بستر تجارت الکترونیک  به شرکت ها، مشاغل ، سازمان ها و تمامی کسب و کارها ارائه می نماید.  طرح ساماندهی و توسعه تجارت الکترونیک مشاغل و شرکت ها ، یک فرصت استثنایی برای کلیه کسب و کارها می باشد تا بتوانند درهای موفیقت در بازارهای جدید را به روی خود باز نمایند.

به خاطر داشته باشید که راه اندازی، توسعه و گسترش کسب و کار شما در فضای  مجازی و دنیای اینترنت می تواند نقش اساسی در موفقیت بیشتر شما داشته باشد. از همین روی، اطلاعات مختصری در ذیل خدمت شما عنوان می گردد.

اهمیت اینترنت و حوزه فناوری اطلاعات

طبق آمارهای رسمی ضریب نفوذ اینترنت و حوزه آی تی در کشور ما در حدود 55 درصد در کل کشور و  77 درصد در  استان  تهران می باشد. بیشترین ضریب نفوذ متعلق به مازندران با ضریب  93 درصدی است. همچنین   بر طبق آمار سازمان توسعه تجارت الکترونیک در سال 93 بیش از 500هزارمیلیارد ریال در کشور خرید اینترنتی قانونی انجام شده است و این میزان حکایت از رشد 229 درصدی تراکنش ها نسبت به سال 92  در ایران دارد. لازم به ذکر است که حجم خرید تجارت الکترونیک در سال 2014 در جهان بیش از 4/1تریلیون دلار بوده است.

حضور موفق در دنیای اینترنت و فضای مجازی

مجتمع فناوری اطلاعات تدبیر از جمله مجموعه هایی در ایران است که به توسعه کسب وکارهای اینترنتی و فضای مجازی و ارائه راهکارهای مولد و راهگشا برای تجارت الکترونیک می اندیشد و در این راستا گام بر می دارد. ما با توان علمی، آکادمیک، فنی و تجربه های گرانسگ ،در مسیر توسعه کسب و کار شما در فضای مجازی همواره، همراه شما هستیم.

با عنایت به نکات فوق  جهت دریافت لیست خدمات تخصصی و متنوع قابل ارائه در این طرح با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

contact-us-icon-tadbirweb هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

   77276433 – 77276426 – 77276426

   77184978 – 77185886 – 77891536

ecommerce-box-04-tadbirweb طرح انحصاری ساماندهی ، توسعه و راه اندازی

  کسب و کار اینترنتی شرکت ها ، مشاغل و …

                          از صفر تا 100

اگر به دنبال کیفیت، اعتبار، ثبات، صداقت، استانداردها و تائیدیه‌های بین‌المللی، حسن سابقه و حسن شهرت، پشتیبانی۲۴ساعته، رضایتمندی مشتریان می‌باشید، با ما تماس بگیرید.

tadbirweb-mojavez-01

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟ عدد ۸۰۲ را به ۳۰۰۰۷۸ ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین با شماره های ۷۷۱۸۵۸۸۶ – ۷۷۱۸۴۹۷۸ – ۷۷۲۷۶۴۳۳ – ۷۷۲۷۶۴۲۶ – ۷۷۲۷۶۳۹۹ می توانید تماس حاصل نمایید.

شما می توانید درخواست های طراحی سایت خود را به شماره فکس ۷۷۸۹۹۸۴۵ – ۰۲۱ ارسال نمایید.