مزایا پنل نمایندگی اس ام اس

پنل نمایندگی اس ام اس ( نمایندگی پیام کوتاه)

راهکارهای نمایندگی اس ام اس ( نمایندگی پیام کوتاه )

یکی از راهکارهای افزایش درآمد و شاید به جرات بتوان گفت بهترین آن‌ها ، اخذ نمایندگی سیستم های پیام کوتاه در ایران می باشد. در حال حاضر می توان بیش از 100 کسب و کار موفق در عرصه پیام کوتاه را نام برد که نمایندگی غیرمستقیم و باواسطه سیستم پیام دهی اپراتورها می باشند. شما نیز به راحتی می توانید همین امروز کسب و کار جدید و درآمدساز خود را آغاز نمایید.

اول پیام تدبیر وب

برخی از نکات مهم در سامانه نمایندگی اس ام اساول پیام

  • پشتیبانی 24 ساعته نمایندگان از طریق تماس تلفنی و ارسال تیکت پشتیبانی در سامانه پیام کوتاه و سامانه پورتال مشتریان
  • اتصال به تمام اپراتورهای پیامک و ارائه خطوط 1000 ، خطوط 2000 ، خطوط 3000 ، خطوط 5000 و خط ثابت 021
  • پایین ترین نرخ تعرفه پیامک و خطوط اختصاصی اپراتورهای1000، 2000، 3000 ، 5000 و 021
  • فعال بودن شارژ آنلاین برای تمامی سطوح کاربری و نمایندگی و واریز سود به حساب نماینده
  • امکان ارائه ثبت نام آنلاین برای تمام نمایندگان به صورت رایگان
  • امکان درج لوگو، نمایه و ثبت ترمینال مجزا برای هر نماینده
  • عدم نیاز به اتصال درگاه بانکی و سرمایه گذاری نماینده
  • خطوط رند اشتراکی از تمامی اپراتورها به صورت رایگان
  • امکان کاهش تعرفه پس از افزایش ترافیک sms
  • تخفیف ویژه جهت خرید رنجی خطوط اختصاصی

با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس ، کسب و کار طلایی خود را همین امروز آغاز نمایید.

reseller-partners-tadbirweb

مزایا و منافع اقتصادی نمایندگی مستقل

حال با یک مثال ساده می توان قابلیت درآمدزایی این طرح را بررسی نمود.

۱-فروش اکانت

فرضا یک نماینده با هزینه ۵۵۰ هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ می‌شود. این نماینده با فروش متوسط 5 اکانت مشابه خود در ماه درآمد ماهیانه در حدود 2/7 میلیون تومان خواهد داشت . همچنین نماینده می تواند هر تعداد پنل های کاربری با قیمت مصوب خود را به فروش برساند. فرضا نماینده در مدت یک ماه ۵۰ پنل کاربری با قیمت میانگین ۵۰هزار تومان واگذار نماید می تواند در ماه ۲٫۵ میلیون تومان درآمد داشته باشد. به عبارت ساده مجموع درآمد بیش از 5 میلیون تومان خواهد بود.

۲-فروش شارژ پیامک

علاوه برسود فروش اکانت یا پنل ، اگر به طور تقریبی توسط کاربران ایشان روزانه 30000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک 2 تومان سود نماید روزانه حدود 60 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه در حدود 1/8 میلیون تومان خواهد بود.
با افزوده شدن کاربران، مشخصا تعداد پیامک های ارسالی به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده علاوه بر افزایش سود، در خرید خطوط و شارژ پیامک شامل تخفیفات ویژه می‌گردد. در این صورت اگر با افزایش کاربران ارسال روزانه یک نماینده به ۲۰۰,۰۰۰ پیامک در روز افزایش یابد ، سود فروش بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان در روز خواهد بود که این عدد در ماه بیش از ۱۲ میلیون تومان برآورد می‌گردد.

۳-فروش خطوط اختصاصی

نمایندگان گرامی می‌توانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود خوبی کسب نمایند. به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط ۵ خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط ۱۰ هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر ۵۰ هزار تومان خواهد داشت. که این رقم در ماه بالغ بر ۱٫۵میلیون تومان خواهد شد.
(سود فروش خطوط ۱۴ رقمی اختصاصی به طور متوسط در حدود ۵ هزار تومان است اما سود فروش خطوط ۸ رقمی بیش از ۵۰ هزار تومان می‌باشد.)

بنابراین با یک حساب میانگین و بر فرض فعالیت مناسب، یک نماینده می تواند در ماه درآمدی بیش از ۷ میلیون تومان بدست آورد و با احتساب فعالیت عالی یک نماینده درآمدی در حدود 20 میلیون تومان در ماه می تواند کسب نماید.

پر واضح است که طرح نمایندگی پنل اس ام اس اول پیام ، یک راهکار مناسب برای افزایش درآمد شما و راه اندازی یک کسب و کار موفق با کمترین هزینه ممکن می باشد. شما با کسب نمایندگی پنل اس ام اس اول پیام ، بدون سرمایه گذاری کلان برای خرید شارژ و خطوط مجازی پیام کوتاه ، به راحتی می توانید درآمدی مطمئن را بدست آورید.
برای اطلاع از خدمات متنوع و امکانات انحصاری ویژه نمایندگان همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید.