نمونه طراحی سایت

نمونه طراحی سایت

2015/08/22
Shopping-bags-tadbirweb

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

2015/08/10
Design Portal website-2

نمونه طراحی سایت سازمانی

2015/08/10
bakery_website_design-010

نمونه طراحی سایت شیرینی

2015/08/10
Design Portal website-4

نمونه طراحی سایت پرتال

2015/08/09
ice-cream-website-design-3

نمونه طراحی سایت بستنی

2015/08/09
coffee-shop-web-site-design-8

نمونه طراحی سایت کافی شاپ

2015/08/09
Website Design Clothes-6

نمونه طراحی سایت پوشاک

2015/08/09
baby-clothing-store-6

نمونه طراحی سایت لباس کودک

2015/08/09
restaurant-website

نمونه طراحی سایت رستوران

2015/08/09

نمونه طراحی سایت دکوراسیون

2015/08/09
hospital-site-design-tadbirweb

نمونه طراحی سایت پزشکی

2015/01/07
طراحی سایت املاک - 1

نمونه طراحی سایت املاک

نمونه طراحی سایت

مجموعه نمونه طراحی سایت که توسط واحد طراحی سایت و گرافیک تدوین و جمع آوری گردیده است، مجموعه نمونه طراحی سایت هایی می باشد که در عناوین شغلی جهت رفاه حال مشتریان گردآوری شده است تا بتوانند در اسرع وقت با مشاهده این نمونه طراحی سایت ها به یک جمع بندی دقیق برای تدوین طرح سایت خود ، اقدام نمایند. در مجموعه نمونه طراحی سایت های گردآوری شده سعی گردیده است، طرح های متنوع با امکانات مختلف در تصاویر قرار داده شود تا مشتریان گرامی بتوانند به انتخاب دقیق تر و صحیح تری دست یابند. بدیهی است که مجموعه نمونه طراحی سایت ، در روزهای متمادی جمع آوری شده و این مجموعه نمونه طراحی سایت کامل نبوده و مشتریان گرامی می توانند با رجوع به سایر وب سایت ها ، نمونه های مورد نظر خود را جهت ارزیابی و تدوین طرح اولیه سایت به واحد طراحی سایت مجموعه شرکت های تدبیر اعلام نمایند. هدف نهایی ما ، ارائه بسته های متنوع از نمونه طراحی سایت های مختلف بوده است تا در کمترین زمان ممکن ، شرکت ها ، اصناف ، مشاغل ، اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان ها ، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی بتوانند بهترین ها را در یک جا مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایند.

شما برای انتخاب طرح ها می توانید وارد عناوین شغلی مورد نظر خود در مجموعه نمونه طراحی سایت شوید و سپس در گالری تصاویر موجود ، در ابعاد بزرگ  نمونه طراحی سایت  را مشاهده نمایید. پس  از بررسی مجموعه نمونه طراحی سایت ، با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن شما را به یک انتخاب درست رهنمون سازند.

کلیه مجموعه نمونه طراحی سایت ، فقط برای مقایسه و اطلاع مشتریان گرامی قرار داده شده است و امکان طراحی اختصاصی یا استفاده از پکیج های VIP برای طراحی سایت مشتریان فراهم می باشد.

در کلیه مجموعه نمونه طراحی سایت ، بخشی با عنوان امکانات وجود دارد که سعی شده است بخشی از نیازهای مهم هر کسب و کار در آن ها لحاظ شود. خاطر نشان می سازد گروه شرکت های تدبیر هر نوع امکان یا قابلیت مورد نیاز کسب و کار شما را در بستر وب، با استفاده از توان برنامه نویسان و متخصصان خود ، پیاده سازی می نماید. بنابراین می توانید با استفاده از جلسه حضوری مشاوره در مجتمع تدبیر ، از راهنمایی ها و مشورت کارشناسان خبره و کارآزموده فناوری اطلاعات بهره مند شوید.