دستور آپدیت لایسنس دایرکت ادمین

فعال و آپدیت کردن لایسنس دایرکت ادمین

شاید شما هم فراموش کرده باشید لایسنس دایرکت ادمین خود را تمدید کنید یا به هر دلیلی لایسنس دایرکت ادمین شما تغییر کرده باشد و یا ناگاه با مشکل انقضاء لایسنس دایرکت ادمین خود مواجه شده باشید. فقط کافی است تمدید لایسنس خود را انجام دهید و دیگر جای نگرانی نیست. شما به راحتی می توانید لایسنس خود را آپدیت و فعال نمایید.

dalogo

یکی از روش های فعال و آپدیت کردن لایسنس دایرکت ادمین از طریق اتصال ssh با نرم افزار putty می باشد. پس از اتصال و ورود به سرور مجازی یا اختصاصی خود به راحتی می توانید لایسنس دایرکت ادمین خود را به روز نمایید.

برای فعال کردن دایرکت ادمین در زمانی که لایسنس دایرکت ادمین شما تمام شده و یا قصد تغییر لایسنس دایرکت ادمین را دارید می بایست از کد های زیر در ssh سرور خود استفاده نمایید :

cd /usr/local/directadmin/scripts
getLicense.sh 1111 3344/.
service directadmin restart

 

که در اینجا 1111 کلاینت آی دی و 3344 لایسنس آی دی می باشد.

توجه داشته باشید که به روز رسانی و چک کردن لایسنس توسط شرکت دایرکت ادمین به صورت روزانه نیست و برای مثال لایسنس مادام العمر دایرکت ادمین ، ماهی یک بار آپدیت و چک می شود . البته باید توجه داشته باشید که این نوع آپدیت برای لایسنس های دایرکت ادمین ماهانه یا سه ماهه یا شش ماهه و یا سالانه مورد استفاده می باشد.

خرید لایسنس های لایف تایم (مادا العمر) دایرکت ادمین این حسن را دارند که دیگر نیاز به به روزرسانی ندارند.