ارسال پیامک بلک لیست

ارسال پیامک بلک لیست

ارسال پیامک بلک لیست blacklist یا شماره‌های مسدودشده از قابلیت‌های بی‌نظیر اول پیام است. اولین سوال این است که خطوط بلک لیست چیست؟ چه شماره‌هایی بلک لیست هستند؟

شماره‌های بلک لیست به خطوطی گفته می‌شود که صاحب خط با ارسال کد تعریف شده به اپراتور خط خود مانند همراه اول ، رایتل ، ایرانسل و … ، درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را اعلام می‌نماید. طبق قانون ، اپراتور خط شخص را در لیست سیاه مخابراتی قرار می‌دهد.

بدین ترتیب شخص از خطوط پیام کوتاه پنل‌های ارسال پیامک انبوه ، پیامک دریافت نمی‌نماید. البته افراد به اشتباه تصور می‌کنند که دیگر پیامک‌های ارزش افزوده یا تبلیغات اپراتورها را دریافت نمی‌کنند! توجه کنید که حجم پیامک‌های اپراتورها و ارزش افزوده، چندین برابر پیامک‌های پنل‎‌های ارسال پیامک انبوه است. اما به دلیل عدم اطلاع‌رسانی، مردم خط خود را وارد بلک لیست می‌نمایند.

ارسال پیامک بلک لیستجهت ارسال پیامک‌های خود به بلک لیست مخابرات همین حالا با ما تماس بگیرید.

02177276399 – 02177276433

امکان ارسال پیامک بلک لیست مخابرات برای تمامی کاربران حقیقی و حقوقی فراهم می‌باشد.

 

با لیست سیاه چه کنیم؟

در صورتی که سامانه ارسال پیام انبوه دارید و محتوای پیامک‌های شما اطلاع رسانی می‌باشد مانند ارسال آدرس دفتر، شماره حساب‌ها، فاکتور پرداخت، یادآوری جلسات، یادآوری فاکتورها، تخفیف محصولات و خدمات و … و رسیدن پیامک‌های شما به مخاطبان‌نتان برای شما حائز اهمیت می‌باشد، چند راه در مقابل شماست:

  1. ارسال ویژه پیامک بلک لیست اول پیام
  2. استفاده از خطوط خدماتی
  3. استفاده از سامانه پیام سفید اول پیام
  4. ارسال بلک لیست از سامانه اول پیام
  5. خروج شماره‌ها از بلک لیست

چه افرادی نیاز به ارسال پیامک بلک لیست یا لیست سیاه دارند‎؟

  • من فروشگاه اینترنتی یا وبسایت دارم و کاربران سایت باید برای ثبت نام کد تایید دریافت کنند.
  • به کارمندان باید اطلاع رسانی کنم.
  • باید فاکتورهای یادآوری برای مشتریانم ارسال کنم.
  • باید به اعضای تعاونی زمان و مکان جلسه را ارسال کنم.
  • به مشتریانم باید پیامک بدهم.
  • تخفیفات شب عید را باید پیامک کنم.
  • لیست خدمات جدیدم را باید پیامک کنم.
  • تغییر ساعت کلاس آموزشگاهم را باید پیام کنم.
  • ساعت امتحان را باید به 2000 دانشجو اطاع دهم.
  • زمان جلسه مجمع تعاونی 3000 نفری را پیامک کنم.
  • باید به 8000 کارمند کارخانه اطلاع رسانی فوری داشته باشم.
  • و هزاران مورد دیگر

ارسال ویژه پیامک بلک لیست اول پیام

سامانه اول پیام ( تدبیر ادز ) ، راهکار ساده برای ارسال به بلک لیست را فراهم کرده است. از سال 1393 این مسیر را برای کاربرانمان ایجاد کرده‌ایم. بنابراین هیچ نگرانی نخواهید داشت و با قابلیت پیامک سفید و قابلیت باشگاه مشتریان همواره پیامک‌های شما ارسال خواهد شد.

استفاده از خطوط خدماتی

جهت خدماتی کردن خطوط ابتدا باید یک خط اختصاصی داشته باشید. سپس جهت ارسال تعهدنامه به اپراتور ، تعهدنامه می‌بایست الزاما به صورت حقوقی تکمیل شود. پس از تایید واحد حقوقی اول پیام، تعهدنامه به اپراتور مربوطه ارسال می‌گردد. شرکت‌هایی که شماره ثبت ، کدملی یا شناسه ملی شرکت ، شناسه ثبت دارند ، در گروه شرکت‌هایی هستند که امکان خروج از بلک لیست برای آنان امکان‌پذیر می‌باشد.

خطوط خدماتی افراد حقیقی

افراد حقیقی و یا شرکت‌هایی که هنوز به صورت رسمی ثبت نشده‌اند ، با توجه به اطلاعیه اپراتورها در آذرماه سال 1394 مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط پیامک به صورت حقیقی امکان خدماتی کردن خطوط ارسال پیام انبوه را ندارند. همچنین مطابق دستورالعمل ابلاغی سازمان ارتباطات سیار در اسفندماه سال 1394 کلیه خطوطی که از قبل به صورت حقیقی خدماتی شده بودند نیز به حالت تبلیغاتی تبدیل شده و امکان ارسال پیام انبوه به شماره‌های بلک لیست برای آن‌ها نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد.

افراد و شرکت‌های فوق می‌توانند فرم تعهدنامه خود را به صورت حقوقی تکمیل نموده و اقدام به خروج از بلک لیست نمایند. در غیر این صورت، امکان خدماتی کردن خطوط برای این افراد به هیچگونه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

خارج کردن يک شماره از بلک ليست

جهت خارج شدن از ليست سياه مخابرات (همراه اول) کافيست عدد 2 را به 8999 ارسال نموده و يا با شماره 9990 تماس حاصل نماييد. جهت خروج از ليست سياه ايرانسل نيز عدد 1 را به 5005 ارسال نماييد.

ارسال پیامک بلک ليست



فوریفوریفوری

امکان ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست (شماره‌هایی که پیامک‌های تبلیغاتی خود رامسدود کرده‌اند) برای تمامی کاربران فعال گردید.

جهت ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست یا مسدود شده به قسمت ارسال پیامک – ارسال مجدد به لیست سیاه مراجعه و با درج کد ارسال‌های انجام شده خود و وارد نمودن متن و همچنین شماره ارسالی 99000 نسبت به ارسال مجدد اقدام نمایند.

درصورت نیاز به پشتیبانی در هر زمینه از قسمت سامانه اول پیام می‌توانید از منوی بالا، بخش پشتیبانی، نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید.



فوریفوری جدید فوریفوری

 قابل توجه کاربران گرامی

لطفاً  ارسال‌های بلک لیست خود را از تاریخ 1398/03/07 با خط  95000  ارسال نمایید. برای ارسال پیامک به بلک لیست با شماره‌های شرکت تماس حاصل نمایید تا در این زمینه راهنمایی انجام شود.

02177805359 – 02177803099


ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

اولین سوالی که ممکنه برای شما پیش بیاید این است که شماره‌های بلک لیست مخابرات ، لیست سیاه ، شماره های مسدود چه شماره‌هایی هستند؟

این شماره‌ها مربوط به  کسانی هستند که به دلایل مختلف ممکن است دریافت پیامک تبلغاتی خودشان را مسدود کرده باشند. که تعداد این افراد روز به روز در حال بیشترشدن است. ما برای این موضوع راه‌حلی پیدا کرده‌ایم که بتوانید پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود را به دست مشترکان برسانید.

ارسال پیامک بلک لیست

ما امکان ارسال از مسیر ویژه‌ای را به صورت اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهیم. کاربران قادر خواهند بود به شماره‌های مشتریان و مخاطبین خود که جزو شماره‌های بلک لیست هستند پیامک ارسال نمایند. توجه نمایید این شماره بصورت اشتراکی بوده است و قابلیت دریافت پیامک ندارد.

ارسال پیامک بلک لیست ویژه

این نوع ارسال برای کاربرانی می‌باشد که امکان خدماتی کردن شماره اختصاصی را ندارند و یا اینکه شماره اختصاصی ندارند. در این سرویس به کاربر مورد نظر امکان ارسال از این مسیر ویژه اختصاص داده می‌شود. به این ترتیب کاربر قادر به ارسال به شماره های بلک لیست مخابرات می‌باشد.

ارسال پیامک بلک لیست ویژه ، فقط و فقط به شماره مخاطبین شخص کاربر می‌باشد و اجازه و امکان ارسال پیامک به شماره‌های

  • عمومی ،
  • کشوری ،
  • منطقه‌ای ،
  • کدپستی ،
  • و مشاغل

در صورتی که متن از لحاظ قانونی مشکلی نداشته باشد را دارد.

بخشی از امکانات منحصر به فرد سامانه اول پبام (ویژه خطوط ایرانسل وهمراه اول )

✅ ارسال پیامک بر اساس کدپستی و منطقه ای به تفکیک جنسیت و رده سنی (اارسال فقط به خانم ها یا آقایان در یک خیابان)
✅ ارسال پیامک بر اساس کدپستی (این فرآیند اجازه اینکه فقط به یک خیابان دلخواه خود sms ارسال نمایید را می‌دهد)
✅ ارسال پیامک بر اساس کدپستی و منطقه به صورت ترکیبی- تفکیک پیش شماره -منطقه
✅ ارسال پیامک مبتنی بر مکان آنی افراد (ایرانسل)
✅ ارسال پیامک براساس شماره های روشن در شهر و استان
✅درج تبلیغات متنی در پایان هر مکالمه ویژه خطوط ایرانسل
✅ارسال بر اساس مشاغل خاص و ویژه
✅درج تبلیغات متنی در پایان هر مکالمه ویژه خطوط ایرانسل
✅ ارسال انبوه پیام صوتی به صورت منطقه‌ای و مکان آنی افراد (ایرانسل)
✅ درج تبلیغات متنی در پیام اعلام تماس ناموفق ویژه خطوط ایرانسل
✅به روز بودن تمامی شماره‌ها

در صورتی که هنوز کاربر پنل اول پیام نیستید می‌توانید همین الان اقدام کرده و از این پس تمام پیامک‌های شما 100% به مخاطبانتان خواهد رسید.

 همین حالا با ما تماس بگیرید : 02177276433 – 02177276399