تاثیر هاست بر روی سئو سایت

تاثیر هاست بر روی سئو سایت

گروه اموزشی مجموعه تدبیر

هاست میزبانی از نظر سئو و بهینه بودن سایت خیلی تاثیر میتونه داشته باشه و بر خلاف تفکر وبمستر ها که میگن چه ربطی داره باید بگم که ربط خیلی بزرگی داره .

هاست میزبانی که برای سایت انتخاب میکنید باید جوانب بسیاری رو بسنجید و سرسری انتخاب نکنید به طور مثال سایتی که شما دارین و روز به روز داره پیشرفت میکنه و هر روز بر تعداد بازدید کننده و تعداد آی پی سایت شما افزوده میشه به هیچ عنوان هاست اشتزاکی نمیتونه نیاز شما رو برآورده کنه و حتما مطمئن باشید که بعد یه مدت تاثیر مفتی خود رو میزاره .

 

سایتی که روزانه به طور میانگین ۵۰۰ بازدید کننده دارد و افزایش بازدید و افزایش رنک زیاد مهم و تاثیر گذار نیست اشتراکی بودن هاست نمیتواند مشکلی برای سایت ایجاد کند اما سایتی که هر روز تعداد زیادی محتوا اختصاصی تولید میکنند و در موتورهای جستجو ذخیره می شود و از نظر سئو و بهینه سازی بسیار کار می شود و روز به روز بر تعداد بازدید کننده سایت افزوده می شود حتما باید هاست به صورت اختصاصی تهیه شود تا در دراز مدت دچار مشکل و دردسر نشود .

به طور مثال اگر شما از هاست اشتراکی استفاده میکنید که آی پی سرور توسط موتور جستجو بن شده (بلوک شده) مطمئن باشید تاثیر مفنی روی سایت شما خواهد گذاشت و امکان پیشرفت سایت به هیچ وجه وجود ندارد و یا سروری که ارائه دهنده به سایت های غیر مجاز می باشد و به طور میانیگن هر ماه فیلتر می شود و دومین جدید ثبت می شود با شمایی که سعی و تلاش دارید تا محتوایی مناسب و خوب تولید کنید و باعث افزایش سایتتون شوید تاثیر مفنی خواهد گذاشت .

مواردی که باید رعایت کنید :

۱. در انتخاب هاستینگ حتما تحقیق کنید و تمامی جوانب رو بررسی کنید .

۲. اگر سایت پر بازدیدی دارید سعی کنید از هاست اشتراکی استفاده نکنید .

۳. در صورت امکان از آی پی اختصاصی استفاده کنید .

۴. از سروری هاست تهیه کنید که به هیچ وجه قطعی نداشته باشد .

۵. از هاست های رایگان دوری کنید .

سرعت لود سرور بسیار مهم است :

سرعت لود سرور بسیار مهم است، دو نوع سرعت لود داریم، سرعت ارتباط با سرور، و نوع دوم سرعت لود قالب که با سبک بودن قالب و فشرده بودن استایل‌ها و کدها سرعت افزایش می‌یابد. ولی سرعت سرور برقراری اینترنت شما با سرور هم مهم است، اگر از هاستینگ با کیفیت استفاده می‌کنید مطمئن باشید سرعت لود بالایی خواهید داشت. سال ۲۰۱۱ در وبلاگ اصلی گوگل تاثیر سرعت لود بر سئو توسط گوگل تایید گردید. و در حال حاضر در حال اجرا شدن هست.

از کجا با هاستینگ‌های باکیفیت پیدا کنم؟

پیشنهاد می‌کنم از برندهایی که در گوگل محبوب هست، و هاستینگ‌هایی که سال‌ها تجربه دارند استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در مورد هاستینگ‌های مطرح در ایران و جهان می‌توانید از سایت webhosting استفاده نمایید.