نمایندگی هاست چیست؟

در واقع یک تجارت  پر سود و بی دردسر می‌باشد که نیازی به تخصص ندارد. فری رسلر با فراهم نمودن مجموعه ای از سرور های قدرتمند با پهنای باند وسیع برای استفاده Reseller ها و تمامی امکانات مورد نیاز آنان برای ارائه خدمات میزبانی وب با کیفیت بسیار بالا راه را برای ورود به یک تجارت با سود صد در صد قطعی هموار نموده است. هر Reseller با در اختیار داشتن یک کنترل پانل مستقل تحت وب به راحتی و بدون نیاز به تماس با فری رسلر قادر به مدیریت کامل وب سایت‌های مشترکین خود می‌باشد ، این کنترل پانل با داشتن امکاناتی از قبیل افزودن، ویرایش و حذف Domain و تعریف Plan های میزبانی دلخواه و … تمامی نیازهای Reseller را برای ارائه خدمات میزبانی وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هیچ یک از قسمت‌ها و نرم افزار های نصب شده در این سرورها نامی از فری رسلر قید نشده است. همچنین Reseller ها می‌توانند برای Set کردن دامنه‌ها به Host خود ، از NS (مثال: ns1.reseller.com) و IP اختصاصی خود استفاده نمایند.

 

تعریف Plan های میزبانی وب بدون محدودیت:

Reseller قادر به تعریف Plan های میزبانی وب بر اساس سرویس اختصاص یافته خود می‌باشد. در تعریف Plan ها هیچ محدودیت و حداقلی وجود ندارد، به عنوان مثال Reseller می‌تواند Plan میزبانی با فضای 1MB نیز تعریف نماید.

 

امکان تخصیص نامحدود آدرس الکترونیکی به هریک از Plan ها:

از آنجایی که تمامی سرویس‌های Reseller Hosting دارای نامحدود Email POP3 / Aliasing / Forwarding / Auto Responding می‌باشند Reseller نیز قادر به تخصیص نامحدود Email به Plan های میزبانی وب خود می‌باشد.

 

قابلیت کنترل منابع مصرفی:

Reseller قادر به مشاهده منابع مصرف شده کاربران خود از قبیل فضای مصرف شده، پهنای باند، و … می‌باشد.

صفحه موقت دلخواه ( Parking Page / Coming Soon ):

از آنجا که بعد از تخصیص Plan میزبانی به دامنه، یک صفحه موقت به عنوان صفحه اصلی سایت نمایش داده می‌شود، Reseller از داخل کنترل پانل قادر به تعیین صفحه پیش فرض با طرح مورد نظر می‌باشد.

 

ارسال اطلاعات Host به صورت خودکار:

Reseller می‌تواند در هنگام اختصاص دادن Plan میزبانی وب به هر دامنه، آدرس Email مالک سایت مورد نظر را وارد نماید تا اطلاعاتHosting برای مالک سایت به صورت خودکار ارسال شود.

 

کنترل پانل مستقل برای هر وب سایت:

از آنجا که مالک وب‌سایت برای اعمال تغییرات و تنظیمات میزبانی سایت خود نیاز به کنترل‌ پنل تحت وب دارد، با فروش هر Plan میزبانی وب، یک کنترل‌ پنل مستقل نیز برای مدیریت آن وب‌سایت با سطح دسترسی محدود به مدیریت آن سایت ایجاد می‌شود. Reseller از طریق کنترل پنل خود به کنترل‌ پنل‌ های مشترکین زیرشاخه خود نیز اشراف کامل خواهد داشت، همچنین در کنترل‌ پنل‌ های مشترکین زیرشاخه آرم و نشان نماینده ظاهر خواهد شد.

 

Name Server یا به اختصارNS اختصاصی:

از آنجا که سرویس دهنده Hosting هر دامنه توسط NSهای آن (به طور مثال ns1.host.com و ns2.host.com) مشخص می‌شود و این NS ها نیز با Whois هر دامنه نمایش داده می‌شود، نماینده قادر به استفاده NSهای اختصاصی خود می‌باشد.